1. KAIP PIRKTI
2. Norėdami įsigyti daugiau prekių, tęskite apsipirkimą.
3. Norėdami pradėti pirkimą, spauskite ant pirkinių krepšelio.
3. 2. Jeigu perkate kaip privatus asmuo registruotis nėra būtina.
5. Užpildykite prekės gavėjo duomenis ir spauskite „Tęsti“.
6. Pasirinkite pristatymo būdą ir spauskite „Tęsti“.
7. Pasirenkite atsiskaitymo būdą ir spauskite „Apmokėti“
8. Apmokėjus užsakymą gausite pranešimą el. paštu.
9. Prekės užsakytos, laukite pranešimo iš DPD kurjerio apie pristatomas prekes.
2. APMOKĖJIMO BŪDAI
Internetinėje parduotuvėje iPiataka.lt galite atsiskaityti šiais būdais :
- naudodamiesi elektroninės bankininkystės sistema per PaySera;
- banko pavedimu;
2. 2. Elektronine bankininkyste
Pasirinkę atsiskaitymą elektronine bankininkyste ir patvirtinę užsakymą būsite nukreipti į PaySera mokėjimo sistemą. Prisijungę matysite automatiškai suformuotą ruošinį užsakymui apmokėti. Atlikus mokėjimą būsite sugrąžinti į iPitaka.lt internetinę parduotuvę.
2. 3. Banko pavedimu
Dėmesio! Svarbu paminėti, kad už atsiskaitymą banko pavedimu bankai gali taikyti savo įkainius.
Informacija banko pavedimui
Gavėjas: UAB Robot LT
A.S.: LT577044060008112152
SEB bankas
2. 4. Atsiskaitymo dokumentų išrašymas (sąskaitos faktūros)
3. PREKIŲ PRISTATYMAS
3. 1. Pristatymo kaina
Pristatymo paslaugos kaina Lietuvoje – 3,63 Eur. Už prekių pristatymą į Kuršių Neriją imamas papildomas 18 Eur mokestis. Prekių pristatymas į kitas Europos Sąjungos šalis apmokestinamas papildomai.
3. 2. Pristatymo terminai
3. 3. Prekių atsiėmimas iš kurjerio
4. GARANTINIS REMONTAS
UAB Robot LT
Vilniaus biuras
Savanorių per. 178F
Tel. nr.: +370 678 55822
El. paštas: info@ipitaka.lt
Darbo laikas: I–V 9.30–17.30 val.
5. PREKIŲ GRĄŽINIMAS
5. 1. NEKOKYBIŠKOS PREKĖS GRĄŽINIMAS AR KEITIMAS
5. 2. KOKYBIŠKOS PREKĖS GRĄŽINIMAS
– prekė yra tvarkingoje, originalioje pakuotėje;
– prekės įpakavimo išvaizda iš esmės nepasikeitė (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt., kurių nebūtina nuplėšti norint apžiūrėti prekę);
– prekė nebuvo naudota ir (arba) sugadinta; elektroninė įranga laikoma naudota, jei ji buvo įjungta, aktyvuota ir užregistruota gamintojo sistemoje, kurioje pradėtas skaičiuoti garantinis terminas bei aktyvuotos kitos teikiamos paslaugos;
– prekė yra pilnos komplektacijos su visa gamintojo pridedama dokumentacija;
– turite prekės įsigijimo dokumentą.Kokybiškos prekės, kurios negali būti grąžinamos:
– kompiuterinės programos;
– prekės, kurios buvo gaminamos pagal pirkėjo individualų užsakymą arba yra akivaizdžiai jam pritaikytos;
– prekės, kurios buvo įsigytos juridinio asmens vardu.
5. 3. PREKIŲ GRĄŽINIMO FORMA
6. D.U.K.
- Ar išrašote sąskaitas įmonėms?
Įvykdžius užsakymą tiek fiziniai, tiek juridiniai asmenys gauna sąskaitą faktūrą elektroniniu paštu. - Kaip galiu užsisakyti norimą prekę?
Išsirinktą prekę ar prekes galite užsisakyti internetinėje parduotuvėje iPitaka.lt. Platesnę informaciją rasite skiltyje „Kaip pirkti?“. Taip pat užsisakyti norimas prekes padėsime telefonu, nr.: +370 678 55822, arba el. paštu info@ipitaka.lt. - Kiek kainuoja prekių pristatymas?
Užsisakius prekių už 500 Eur ir daugiau, prekes visoje Lietuvoje pristatysime NEMOKAMAI. Įsigijus prekių už mažesnę sumą nei 500 Eur, pristatymo paslaugos kaina Lietuvoje – 5 Eur. Plačiau apie prekių pristatymą skaitykite skiltyje „Prekių pristatymas“. - Jei Jūsų parduotuvėje neradau norimos prekės, ar galite ją užsakyti?
Mes visada stengiamės pagelbėti klientui. Susisiekite su mumis! - Ar gali fiziniai ar juridiniai asmenys jūsų el. parduotuvėje įsigyti prekių išsimokėtinai?
Deja, šiuo metu mūsų el. parduotuvėje galimybės pirkti išsimokėtinai nėra. Atsiprašome už nepatogumus. - Kaip žinoti, kad mano užsakymas yra vykdomas?
Jeigu esate užsiregistravęs klientas, užsakymo būseną galite pasitikrinti prisijungęs prie savo paskyros. - Ar prie pirktos prekės yra pridedamas garantinis dokumentas?
Ne, garantija ir garantijos laikas yra nustatomi pagal sąskaitą faktūrą. - Kur kreiptis sugedus prekei?
Sugedus prekei prašome kreiptis į UAB Robot LT. Plačiau apie garantinį remontą skiltyje „Garantinis remontas“. - Ar galiu grąžinti prekę, jei ji man nepatiko?
Jei internetu įsigyta prekė Jums nepatiko, Jūs turite įstatymais nustatytą teisę ją grąžinti per 14 kalendorinių dienų nuo prekės pristatymo dienos ir atgauti sumokėtus pinigus. Plačiau apie prekės grąžinimą skiltyje „Prekių grąžinimas“. - Koks Jūsų darbo laikas?
Internetinė parduotuvė iPitaka.lt dirba 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę. Konsultacijos ir užsakymai vykdomi darbo dienomis nuo 9:30 iki 17:30 valandos. - Ar galima pasiimti prekę patiems?
Ne, šiuo metu tokios galimybės nėra. Prekes pristatome tiesiai iš sandėlio Jūsų nurodytu adresu. - Ką daryti su nebeveikiančiais elektronikos prietaisais?
Nebeveikiančią elektroninę įrangą ar baterijas galite nemokamai priduoti UAB „EMP recycling“ surinkimo punktuose. Daugiau informacijos rasite čia.