Informacija pirkėjui

1. KAIP PIRKTI

1. Išsirinkite prekę ir įdėkite ją į krepšelį.
2. Norėdami įsigyti daugiau prekių, tęskite apsipirkimą.
3. Norėdami pradėti pirkimą, spauskite ant pirkinių krepšelio.
3. 1. Jeigu perkate įmonės vardu registruokitės. Registracijos metu galėsite įveskite įmonės duomenis.
3. 2. Jeigu perkate kaip privatus asmuo registruotis nėra būtina.
4. Krepšelyje paspauskite „Pirkti“
5. Užpildykite prekės gavėjo duomenis ir spauskite „Tęsti“.
6. Pasirinkite pristatymo būdą ir spauskite „Tęsti“.
7. Pasirenkite atsiskaitymo būdą ir spauskite „Apmokėti“
8. Apmokėjus užsakymą gausite pranešimą el. paštu.
9. Prekės užsakytos, laukite pranešimo iš DPD kurjerio apie pristatomas prekes.

2. APMOKĖJIMO BŪDAI

Internetinėje parduotuvėje iPiataka.lt galite atsiskaityti šiais būdais :

    •  naudodamiesi elektroninės bankininkystės sistema per PaySera;
    •  banko pavedimu;

2. 2. Elektronine bankininkyste

Pasirinkę atsiskaitymą elektronine bankininkyste ir patvirtinę užsakymą būsite nukreipti į PaySera mokėjimo sistemą. Prisijungę matysite automatiškai suformuotą ruošinį užsakymui apmokėti. Atlikus mokėjimą būsite sugrąžinti į iPitaka.lt internetinę parduotuvę.

2. 3. Banko pavedimu

Atsiskaityti už prekes galite atlikdami įprastą pinigų pervedimą į iPitaka.lt internetinės parduotuvės sąskaitą. Duomenys, reikalingi atlikti pinigų pervedimui (užsakymo suma, banko sąskaitos nr., banko pavadinimas, banko kodas ir kita informacija), bus pateikti patvirtinus užsakymą internetinėje parduotuvėje ir el. paštu gautame patvirtinime. Atliekant banko pavedimą mokėjimo paskirtyje nurodykite užsakymo numerį. Užsakymas pradedamas vykdyti ir prekės išsiunčiamos nurodytu adresu, vos tik gavus užsakymo apmokėjimą.
 

Dėmesio! Svarbu paminėti, kad už atsiskaitymą banko pavedimu bankai gali taikyti savo įkainius.

Informacija banko pavedimui
Gavėjas: UAB Robot LT
A.S.: LT577044060008112152
SEB bankas

Mokėjimo paskirtis: nurodykite užsakymo numerį, užsakymo numerį rasite suformuotame užsakyme, taip pat jį gausite el. paštu.
 

2. 4. Atsiskaitymo dokumentų išrašymas (sąskaitos faktūros)

Apmokėjus užsakymą tiek privatiems, tiek juridiniams asmenims išrašome PVM sąskaitas faktūras. Esant poreikiui galime išrašyti avansines sąskaitas, sudaryti prekių pirkimo pardavimo sutartis.
 

3. PREKIŲ PRISTATYMAS

3. 1. Pristatymo kaina

Pristatymo paslaugos kaina Lietuvoje – 3,63 Eur. Už prekių pristatymą į Kuršių Neriją imamas papildomas 18 Eur mokestis. Prekių pristatymas į kitas Europos Sąjungos šalis apmokestinamas papildomai.

3. 2. Pristatymo terminai

Prekes, esančias sandėlyje, pristatysime per 1–2 darbo dienas (jei užsakant prekes nenurodytas kitoks pristatymo terminas). Prieš pristatant siuntą kurjeris su Jumis susisieks asmeniškai ir suderins prekės pristatymo laiką.
 
Lietuvoje – darbo dienomis 8–18 val.
 

3. 3. Prekių atsiėmimas iš kurjerio

Dėmesio! Iš kurjerio atsiimti prekes gali tik užsakymą pateikęs asmuo arba asmuo, nurodytas pastabose. Atsiimant siuntą gavėjui reikės pateikti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (pasą, asmens tapatybės kortelę ar vairuotojo pažymėjimą).
 
Atsiimant prekę iš kurjerio, prašome įsitikinti, ar pakuotė nėra pažeista, t. y. įplyšusi, įlenktais kampais, atidaryta ar kaip nors kitaip išoriškai pažeista. Jei prekės pakuotė pažeista, gavėjas privalo nurodyti pažeidimus siuntos priėmimo perdavimo dokumente. Jei pastabų dokumente nėra, laikoma, kad siunta gavėjui buvo perduota nepažeista.

4. GARANTINIS REMONTAS

Visoms asmeninio vartojimo prekėms Lietuvos Respublikoje galiojančiais teisės aktais nustatomas 24 mėn. garantinis laikotarpis. Garantijos laikotarpis juridiniams subjektams gali būti taikomas arba netaikomas pagal gamintojo nustatytus garantinius terminus. Prekės gedimo atveju garantinio laikotarpio metu prašome kreiptis į UAB Robot LT ir pateikti prekės pirkimo dokumentą – sąskaitą faktūrą.

 

GARANTINIS SERVISAS
UAB Robot LT
Vilniaus biuras
Savanorių per. 178F
Tel. nr.: +370 678 55822
El. paštas: info@ipitaka.lt
Darbo laikas: I–V 9.30–17.30 val.
 

5. PREKIŲ GRĄŽINIMAS

Prekių keitimas ir grąžinimas vykdomas vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001.06.11 nutarimu Nr. 697 (2014.07.22 nutarimo Nr. 738 redakcija) patvirtintomis „Mažmeninės prekybos taisyklėmis“.

5. 1. NEKOKYBIŠKOS PREKĖS GRĄŽINIMAS AR KEITIMAS

Mažmeninės prekybos taisyklės nurodo, kad netinkamos kokybės prekės į tinkamos kokybės prekes keičiamos ir prekės grąžinamos Civilinio kodekso 6.363 ir 6.364 straipsniuose nustatytais atvejais ir sąlygomis. Jei manote, jog prekė yra nekokybiška, pristatykite prekę į pirkimo dokumente nurodytą UAB Robot LT. Autorizuotam servisui patvirtinus, kad prekė yra netinkamos kokybės dėl gamintojo kaltės, tai yra nenustatyti pirkėjo netinkamo vartojimo sąlygoti pažeidimai, sugadinimai, nepakeistos detalės, sutampa pirktos ir grąžintos prekės serijinis numeris ir pan., mes įsipareigojame savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.
 

5. 2. KOKYBIŠKOS PREKĖS GRĄŽINIMAS

Mažmeninės prekybos taisyklės nurodo, kad tinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos Civilinio kodekso 6.362 straipsnyje „Daiktų keitimas ir grąžinimas“ nustatytais atvejais ir sąlygomis, taip pat vadovaujantis Civilinio kodekso 6.228-10 straipsniu „Vartotojų teisė atsisakyti nuotolinės sutarties ir ne prekybos patalpose sudarytos sutarties“.Kokybišką prekę galite grąžinti per 14 kalendorinių dienų nuo prekės pristatymo dienos, jei:
– prekė yra tvarkingoje, originalioje pakuotėje;
– prekės įpakavimo išvaizda iš esmės nepasikeitė (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt., kurių nebūtina nuplėšti norint apžiūrėti prekę);
– prekė nebuvo naudota ir (arba) sugadinta; elektroninė įranga laikoma naudota, jei ji buvo įjungta, aktyvuota ir užregistruota gamintojo sistemoje, kurioje pradėtas skaičiuoti garantinis terminas bei aktyvuotos kitos teikiamos paslaugos;
– prekė yra pilnos komplektacijos su visa gamintojo pridedama dokumentacija;
– turite prekės įsigijimo dokumentą.Kokybiškos prekės, kurios negali būti grąžinamos:
– kompiuterinės programos;
– prekės, kurios buvo gaminamos pagal pirkėjo individualų užsakymą arba yra akivaizdžiai jam pritaikytos;
– prekės, kurios buvo įsigytos juridinio asmens vardu.

5. 3. PREKIŲ GRĄŽINIMO FORMA

Norėdami grąžinti prekę, užpildykite žemiau pateiktą prekių grąžinimo formą ir išsiųskite ją el. paštu info@ipitaka.lt. Kai gausime prekių grąžinimo formą, su Jumis susisieks kurjeris ir susiderins Jums patogų prekės atsiėmimo laiką. Gavę prekę ir patvirtinę, kad prekė atitinka visas grąžinimo sąlygas, per 7 darbo dienas pakeisime prekę kita preke arba grąžinsime sumokėtus pinigus.
 
 

6. D.U.K.

  • Ar išrašote sąskaitas įmonėms?
    Įvykdžius užsakymą tiek fiziniai, tiek juridiniai asmenys gauna sąskaitą faktūrą elektroniniu paštu.
  • Kaip galiu užsisakyti norimą prekę?
    Išsirinktą prekę ar prekes galite užsisakyti internetinėje parduotuvėje iPitaka.lt. Platesnę informaciją rasite skiltyje „Kaip pirkti?“. Taip pat užsisakyti norimas prekes padėsime telefonu, nr.: +370 678 55822, arba el. paštu info@ipitaka.lt.
  • Kiek kainuoja prekių pristatymas?
    Užsisakius prekių už 500 Eur ir daugiau, prekes visoje Lietuvoje pristatysime NEMOKAMAI. Įsigijus prekių už mažesnę sumą nei 500 Eur, pristatymo paslaugos kaina Lietuvoje – 5 Eur. Plačiau apie prekių pristatymą skaitykite skiltyje „Prekių pristatymas“.
  • Jei Jūsų parduotuvėje neradau norimos prekės, ar galite ją užsakyti?
    Mes visada stengiamės pagelbėti klientui. Susisiekite su mumis!
  • Ar gali fiziniai ar juridiniai asmenys jūsų el. parduotuvėje įsigyti prekių išsimokėtinai?
    Deja, šiuo metu mūsų el. parduotuvėje galimybės pirkti išsimokėtinai nėra. Atsiprašome už nepatogumus.
  • Kaip žinoti, kad mano užsakymas yra vykdomas?
    Jeigu esate užsiregistravęs klientas, užsakymo būseną galite pasitikrinti prisijungęs prie savo paskyros.
  • Ar prie pirktos prekės yra pridedamas garantinis dokumentas?
    Ne, garantija ir garantijos laikas yra nustatomi pagal sąskaitą faktūrą.
  • Kur kreiptis sugedus prekei?
    Sugedus prekei prašome kreiptis į UAB Robot LT. Plačiau apie garantinį remontą skiltyje „Garantinis remontas“.
  • Ar galiu grąžinti prekę, jei ji man nepatiko?
    Jei internetu įsigyta prekė Jums nepatiko, Jūs turite įstatymais nustatytą teisę ją grąžinti per 14 kalendorinių dienų nuo prekės pristatymo dienos ir atgauti sumokėtus pinigus. Plačiau apie prekės grąžinimą skiltyje „Prekių grąžinimas“.
  • Koks Jūsų darbo laikas?
    Internetinė parduotuvė iPitaka.lt dirba 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę. Konsultacijos ir užsakymai vykdomi darbo dienomis nuo 9:30 iki 17:30 valandos.
  • Ar galima pasiimti prekę patiems?
    Ne, šiuo metu tokios galimybės nėra. Prekes pristatome tiesiai iš sandėlio Jūsų nurodytu adresu.
  • Ką daryti su nebeveikiančiais elektronikos prietaisais?
    Nebeveikiančią elektroninę įrangą ar baterijas galite nemokamai priduoti UAB „EMP recycling“ surinkimo punktuose. Daugiau informacijos rasite čia.